Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust telefonisch, per e-mail of via de Livechat contact met ons op. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Wat kost de verzending?
Alle bestellingen boven de €30 worden volledig gratis geleverd. Voor bestellingen onder de €30 rekenen wij €4,95 verzendkosten.
Hoelang duurt de verzending?
Indien u het product voor 17:00 besteld dan heeft u het de volgende dag al in huis. Bestellingen die na 17:00 geplaatst zijn worden de volgende dag verzonden.
Ik woon in België, kan ik bestellen?
Dat is zeker mogelijk. Wij leveren al onze producten ook in België!
Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Uw pakket zal verzonden worden via PostNL. U ontvangt de bijbehorende track en trace code in uw mail zodat u uw pakket kunt volgen.
Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Indien u uw bestelling voor 17:00 heeft geplaatst, dan zult u diezelfde dag nog een e-mail ontvangen met uw track en trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.
Mijn product is niet geleverd, wat nu?
Indien uw product(en) niet zijn geleverd neem dan direct telefonisch of via de Livechat contact met ons op. Onze medewerkers zullen direct samen met u kijken naar de status van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Niet tevreden met het product dat u bij ons besteld heeft? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij bieden een 100% Geld terug garantie. Zelfs als u bijvoorbeeld het product al heeft geopend en heeft gebruikt. U kunt het formulier invullen op onze retourneren pagina en dan zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen.
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Het aankoopbedrag zal binnen 24 uur teruggestort worden na ontvangst van de product(en).
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
Het komt weleens voor dat de bevestiging van uw bestelling terecht komt in uw ongewenste mail (spam) box. Het komt ook weleens voor dat er een foutief e-mailadres is ingevuld tijdens het afrekenen. Neem gerust telefonisch of via de Livechat contact met ons op zodat we dit probleem kunnen nakijken en oplossen.
Waar vind ik al mijn bestellingen?
U kunt al uw bestellingen terug vinden in uw account pagina onder bestellingen. Heeft u geen account? Dan kunt u de bevestigingen van uw bestelling(en) terug vinden in uw mailbox.
Is de Arganolie 100% puur?
Onze Arganolie is 100% puur en natuurlijk. De Arganolie komt rechtstreeks uit Marokko en is handgeperst.
Beschikken jullie over het EcoCert certificaat?
Onze Arganolie is EcoCert gecertificeerd. Dit houd in dat het 100% biologisch is. De certificaten kunnen we aantonen op aanvraag. Neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Wat is arganolie?
Arganolie is een olie die uit de noten die aan de arganboom groeien wordt geperst. Arganolie is een van de rijkste natuurlijke bron van vitamine E. Daarnaast is het ook rijk aan essentiële vetzuren en krachtige antioxidanten.
Meer informatie over Arganolie? Klik dan hier.
Hoe breng ik de Arganolie het beste aan op mijn huis, haar en nagels?
Arganolie kan rechtstreeks worden toegepast om de algemene toestand van de huid te verbeteren.
Voor U gaat slapen kunt U een paar druppels aanbrengen op bijvoorbeeld uw gezicht en hals. De olie wordt vrijwel direct opgenomen door uw huid. De olie hydrateert en na een dag met luchtvervuiling, zon, roken of stress voelt de huid weer beter aan.
Meer informatie? Klik dan hier.